שלום,

שלום,

מאור טיורי קבעה קריטריון למשחקים האולימפיים

מאור טיורי (לידר ירושלים) סיימה במרתון רוטרדם במקום ה-8 עם שיא אישי של 2:26:39 שעות, זמן מהיר יותר מהקריטריון האולימפי (2:26:50 שעות), ובכך השיגה את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז. טיורי מצטרפת ללונה צ'מטאי סלפטר, מה שאומר שלישראל תהיינה שתי נציגות במרתון האולימפי לנשים, שינעל את המשחקים ב-11 באוגוסט. נכון להיום, נבחרת האתלטיקה לפריז מונה חמישה נציגים: צ'מטאי סלפטר וטיורי, כאמור, וכן מארו טפרי, גשאו איילה וגירמה אמרה.

צילום: איגוד האתלטיקה

טיורי עברה בתקופה האחרונה להתאמן תחת דן סלפטר, המאמן הלאומי של נבחרת הריצות הארוכות. זו תהיה ההופעה השלישית של הרצה בת ה-33 במשחקים האולימפיים. היא סיימה במקום ה-48 בריצת המרתון בטוקיו 2020 , והגיעה אל המקום ה-90 בריו 2016.

"אני מאוד שמחה שקבעתי את הקריטריון האולימפי הבוקר ברוטרדם ומצטרפת למשלחת הישראלית לפריס. אחרי שנה מאוד מאתגרת אישית ומקצועית אני שמחה שהקשבתי ללב שלי ועשיתי את ההחלטות הנכונות לי על מנת להגיע הכי מוכנה שיש ליום התחרות. התנאים לא היו מושלמים אבל באתי מוכנה ובסוף לחצתי חזק ואני שמחה שזה הספיק!
עכשיו אקח קצת זמן להתאושש ומיד לאחר מכן מתחילים בהכנות לאירועי הקיץ!
אני רוצה להודות לצוות המקצועי שלי, לאיגוד האתלטיקה, לוועד האולימפי בישראל , ליחידה לספורט הישגי ולמשפחה שלי שהאמינו בי לכל אורך הדרך ונתנו לי את הרוח הגבית והאמונה שאני יכולה להצליח.
בימים לא פשוטים אלה אני מאוד גאה להמשיך לייצג את מדינת ישראל 🇮🇱".

בודק...