שלום,

שלום,

מקבץ תוצאות איכותי ביותר לרצים ישראלים במרתון ולנסיה 2023

מרתון ולנסיה - המרתון הבינלאומי עם המקבץ האיכותי ביותר לרצים ישראלים. שני אתלטים קבעו שיאים אישיים מדהימים: גירמה אמרה ואיימרו עלמיה.

הבוקר נערך מרתון ולנסיה בהשתתפותם של ארבעה רצים ישראלים.
גשאו איילה (מכבי ת"א), סיים במקום העשירי הכללי עם תוצאה של 2:05:46 שעות, רק מעט לאט יותר מהשיא האישי שלו שהוא גם השיא הישראלי (2:05:33 שעות). מדובר במרתון הראשון עבור איילה מאז הפציעה בשריר הארבע ראשי שפקדה אותו בקיץ, בעקבותיה נאלץ לוותר על השתתפותו באליפות העולם באוגוסט. גירמה אמרה (הפועל אתלטי אורן כפ"ס), קבע שיאי אישי מדהים חדש: 2:05:52 שעות (שיאו הקודם עמד על 2:07:28 שעות) , מה שהקנה לו את המקום ה-13 הכללי. איימרו עלמיה (הפועל אתלטי אורן כפ"ס) גם קבע שיאי אישי חדש נהדר, כשעצר את השעון על 2:06:04 שעות וסיים במקום ה-15 הכללי (שיאו הקודם היה 2:07:45 דקות). גודאדאו בלאצ'או (מכבי ת"א) סיים במקום ה-61 הכללי עם תוצאה של 2:13:58 שעות.

מדובר במרתון הבינלאומי האיכותי ביותר של רצים ישראלים כשאנחנו בפתחה של שנה אולימפית, לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024. חשוב להזכיר שרצי הריצות הארוכות עובדים בשיטה של נבחרת ישראל תחת שני המאמנים הלאומיים גיזאצ'ו יוסף וזוהר זימרו.

שלישיית הישראלים עם מקבץ התוצאות הטובות ביותר במרתון בינלאומי מצביעים על דגל ישראל קרדיט: איגוד האתלטיקה.
בודק...